martes, 12 de mayo de 2009

ser.

Si, xa.Pero cambia un fun por un quixen ser...e un son por, quero ser.Porque si, si que quero ser, é máis, a miña meta máis destacada é ser.Que máis da que queira ser?Pode que o sepas, pode que non, dende logo neste intre non o vou decir.Non, non por nada...pero que máis da?Quero ser.E creo que é importante querelo, pois que motivación ía ter eu se non tivera esa meta.Que si me preguntan cal é meu maior desexo...unha acertada resposta seria: chegar a ser.E claro, viria a típica pregunta, chegar a ser que?Home pois a ti non cho vou decir, pero quero ser...acaso ti non?Pois eu creo que si o queres, o que pasa que non sabes que o queres.

Bueno, abonda xa.

Y hoy hago especial mención a alguien que tengo rondando por aquí a menudo y a la que voy conociendo porquito a poco, sisi tu :) Felicidades!

2 comentarios:

Anton dijo...

Eu o que quero ser é...Non cho vou dicir, quizais porque nin eu o teño claro ;)

Muaka!

yanine dijo...

Muchisisisimaas gracias :D !
me senti especial :)
jeje


y al contrario !!
estoy muy bien :)

solo estaba un poco presionada por la escuela
pero es fin de semana
me puedo relajar al fin :D !

ten un maravilloso fin tu tambien (L)